درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • روان شناسی معامله

    روان شناسی معامله

  • آموزش تحیلیل تکنیکال کریپتو کارنسی مقدماتی

    آموزش تحیلیل تکنیکال کریپتو کارنسی مقدماتی

  • سایلنت باکس ظرفیت ۲ تایی

    سایلنت باکس ظرفیت ۲ تایی

  • دستگاه ماینر چیتا ماینر F1 24Th/s

    دستگاه ماینر چیتا ماینر F1 24Th/s

  • دستگاه ماینر چیتا ماینر F3 30Th/s

    دستگاه ماینر چیتا ماینر F3 30Th/s

  • دستگاه ماینر بیت مین Antminer S9j 14.5Th

    دستگاه ماینر بیت مین Antminer S9j 14.5Th

  • دستگاه ماینر بیت مین Antminer S9 SE 16TH

    دستگاه ماینر بیت مین Antminer S9 SE 16TH

  • دستگاه ماینر بیت مین Antminer S17 58Th

    دستگاه ماینر بیت مین Antminer S17 58Th

  • ماینر Innosilicon T2T 30TH

    ماینر Innosilicon T2T 30TH

  • ماینر اینوسیلیکون مدل Innosilicon T2Tz 30Th/s

    ماینر اینوسیلیکون مدل Innosilicon T2Tz 30Th/s

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 10 اسفند 1399
  • بازدید : 176 مشاهده

 

ماینر t2tz


ماینر T2Tz 30Th یکی از قدرتمند‌ترین و کارآمد‌ترین ماینر‌های بیت کوین در ماه مه ۲۰۱۹ توسط شرکت Innosilicon به بازار عرضه شد. کمپانی اینوسیلیکون یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های ماینینگ میباشد و همچنین بعنوان رهبر صنعت تراشه های ASIC شناخته میشود. اینوسیلیکون در سال ۲۰۰۶ در کشور چین تاسیس شد. این کمپانی مجهز به تیم های طراحی چند ملیتی در چین و شمال آمریکا است. و یکی از رقبای سرسخت برند بیت مین به حساب می آید. محصولات کمپانیinnosilicon از کیفیت نسبی بهتری نسبت به شرکت های جدید مثل چیتا و … برخوردارند.

مشخصات ظاهری دستگاه ماینر INNOSILICON T2Tz 30Th


ابعاد این ماینر۴۶x16x24cm میلیمتر و وزن آن در حدود ۹٫۵ کیلوگرم می باشد. ابعاد مناسب این دستگاه ماینر حمل آن را ساده کرده است و افراد به راحتی می‌توانند آن را در فضاهایی که برای ماینر در نظر گرفته‌اند جا سازی کنند. جنس بدنه ماینر T2Tz مانند اغلب ماینرها فلزی می باشد.

پاور دستگاه Innosilicon T2Tz 30Th در بالای ماینر نصب شده در نتیجه از نظر غیر اورجینال بودن پاور نگرانی نخواهید داشت.

ماژول‌های مختلفی بر روی پاور دستگاه ماینر Innosilicon T2Tz 30Th قرار گرفته است که باعث مدیریت آسان دستگاه می‌شود. بر روی پاور دستگاه دو چراغ وجود دارد. رنگ سبز چراغ به معنی عملکرد خوب و بدون مشکل استخراج ارز دیجیتال است.

رنگ قرمز چراغ دستگاه به معنی وجود مشکل در فرآیند استخراج ارز دیجیتال می باشد. از مشکلات معمول قطعی اتصال به اینترنت می باشد. همچینی روی پاور دستگاه اسلات کارت حافظه میکرو SDقرار دارد که برای آپدیت‌های نرم افزاری ماینر از کارت حافظه استفاده میشود.

کلید IP REPORT بر روی دستگاه ماینر Innosilicon T2Tz 30TH جهت استفاده کاربر از اپلیکیشن اختصاصی دستگاه می باشد. کلید فیزیکی reset نیز برای صفر کردن تنظیمات دستگاه بوده و با فشردن آن باید دوباره تنظیمات مربوط به دستگاه را انجام دهیم.

فناوری ساخت چیپست های پردازنده ی این دستگاه ۱۰ نانومتری میباشد، حتی شرکت های بزرگی همچون اینتل هنوز قادر به تولید انبوه آن نیستند. اما دستگاه T2Tz بهترین بهره وری برای استخراج ارز دیجیتال را به کمک این فناوری جدید با مصرف برق کم و قدرت پردازش بالا فراهم کرده است.

استفاده از تراشه ۱۰ نانومتری بدلیل فاصله نسبتا کم میان ترانزیستورهای داخل چیپ انتخاب مناسبیست. زیرا برای کار کردن به انرژی کم تری نیاز دارند و در نتیجه باعث می شود دستگاه دیر تر داغ کند و عملکرد بهتری داشته باشد.

کمپانی اینوسیلیکون اپلیکیشنی بصورت اختصاصی برای دستگاه طراحی کرده است.بدین ترتیب میتوان با استفاده از تلفن همراه اطلاعات مختلف مربوط به دستگاه ماینر مانند نرخ هش ریت، اتصال اینترنت، مصرف انرژی، میزان دما و نویز صدای آن را مشاهده و مدیریت کرد.

صدای دستگاه ماینر T2Tz 30TH


دستگاههای ماینر تنها جهت استخراج ارز دیجیتال ساخته شده‌اند و در هنگام پردازش عملیات مربوط به استخراج ارز دیجیتال صدایی تولید می‌کنند.این میزان نویز در برخی از دستگاه‌ها میزان نویز به ۸۲ دسی‌بل نیز می‌رسد. میزان نویز صدای دستگاه ماینر T2Tz 30TH ا ۶۲ دسی‌بل است که درمقایسه با سایر ماینرها موجود در بازار صدای کم تری دارد.

برای کم کردن میزان نویز دستگاههای ماینر تجهیزات متنوعی در بازار نیز وجود دارد. یکی از این تجهیزات اگزوز ماینر می باشد.

با استفاده از این قطعه هوای گرم دستگاه به بیرون هدایت شده و باعث خنک شدن دستگاه و کاهش صدای آن می‌گردد. توضیحات بیشتر در این مورد را در میتوانید در صفحه اگزوز فن ماینر مشاهده نمائید.

مصرف انرژی دستگاه و رطوبت محیط


یطور کلی دستگاههای ماینر مصرف برق بالایی دارند.توان مصرفی دستگاه ماینر T2T 2200 وات معادل ۱۰آمپر میباشد. کنتور برق خانگی معولا بین ۲۵ تا ۳۲ آمپر است در نتیجه در صورت خالی بودن منزل میتوان ماکزیمم ۳ دستگاه در منزل داشته باشید. اما اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای ماینینگ کنید نیاز به برق ۳ فاز صنعتی دارید.

از عواملی که بروی عماکرد دستگاه تاثیر میگذارند میتوان به خنک بودن محیط دستگاه از طریق تهویه مناسب و خورج هوای گرم دستگه اشاره نمود. برای این منظور استفاده از کولر آبی پیشنهاد میشود.

همچنین میزان رطوبت محیط نیر بر روی عملکرد دستگاه تاثیر می‌گذارد. میزان رطوبت فضایی که ماینر در آن قرار دارد باید بین ۵ تا ۹۵ درصد باشد. زیرا قطعات داخلی دستگاه ماینر Innosilicon T2Tz 30TH مانند هر وسیله برقی دیگری در برابر آب آسیب پذیر هستند.

سیستم خنک کننده دستگاه


این دستگاه دارای دو فن بوده و این دو فن در دو سمت ماینر قرار دارند. روشن شدن دستگاه این دو فن نیز روشن می‌شوند و با پمپاژ هوای خنک به داخل دستگاه باعث کاهش دمای قطعات داخلی آن می‌شوند.

الگوریتم SHA-256 در دستگاه ماینر T2Tz 


ماینرT2T از الگورینم SHA-256 پشتیبانی می کند و قابلیت استخراج کلیه ارزهایی که برپایه الگوریتم SHA-256 رمز نگاری شده اند را دارا می باشد. همانطور که میدانید ارز محبوب بیت کوین بر پایه الگوریتم SHA-256 ساخته شده است.

با توجه به اینکه دستگاه ماینر T2T 30TH نیز از همین الگوریتم پشتیبانی می‌کند کاربران با خیال راحت می‌توانند بیت کوین استخراج کنند.

نرخ هش‌ریت در ماینر T2Tz 


به تعداد دفعاتی که یک ماینر حدس‌های موجود را برای حل کردن معادله در یک ثانیه به کار می‌گیرد، هش ریت یا نرخ هش گفته می شود. هر چه نرخ هش‌ریت یک ماینر بیشتر باشد آن دستگاه قدرتمندتر است.

بیشترین قدرت هش این ماینر ۳۰TH/s است. به عبارت دیگر این دستگاه در یک ثانیه ۳۰ تریلیون محاسبه بصورت پیوسته انجام می‌دهد تا به هدف مورد نظر خود برسدو ارز دیجیتال را استخراج کند.

این دستگاه در چهار مد عملیاتی مختلف ماینینگ را انجام می‌دهد.

 

حالت هش ریت بالا (High Hash Mode) با هش ریت ۳۰T که در این حالت توان مصرفی دستگاه ۲۲۰۰w است.
حالت پیش فرض کارخانه (Factory Mode/Default) با هش ریت ۲۹T که توان مصرفی آن در این حالت ۲۱۰۰w است.
حالت بالانس یا متعادل (Balanced Mode) با قدرت هش ۲۶T که توان مصرفی دستگاه در این حالت ۱۹۰۰w است.
حالت بهره وری (Eddiciency) با هش ریت ۲۴T که حالت کم مصرف است و توان مصرفی ماینر در این شرایط برابر با ۱۶۲۰w است.
از چه استخرهایی می توان ارز دیجیتال استخراج کرد؟
استخر محلی است که ماینرها به هم متصل می‌شوند و بصورت دسته جمعی بر روی یک بلاک کار می‌کنند و با استفاده از الگوریتم مخصوص ارز دیجیتال استخراج میکنند.در پایان سود حاصل از آن در بین ماینرها تقسیم می‌شود.استخر مورد نظر نیز درصد بسیار کمی بعنوان کارمزد از کاربران دریافت میکند. به این ترتیب می‌توان در مدت زمان کم تر ارز بیشتری استخراج کرد.از معتبرترین و البته محبوب‌ترین استخرها برای استخراج ارز دیجیتال به ویژه بیت کوین میتوان سایتهای F2pool,Antpool,SlushPool را نام برد.

میزان درآمد دستگاه ماینر اینوسیلیکون T2Tz 30Th


مصرف برق دستگاه ماینر T2Tz 30TH تنها کمی از دستگاه S9j بیشتر بوده اما درآمد حاصل از آن، دو برابر است. به صورت میانگین درآمد این دستگاه در زمان نگارش این مقاله ۲۰۰ دلار در ماه می باشد. این میزان درآمد باعث شده برخی افراد کسب و کار خود را به ماینینگ تغییر دهند. البته میزان در آمد دستگاه‌های ماینر به صورت دلاری با توجه به ارزش ارزهای دیجیتال در بازار و سختی شبکه به سرعت در حال تغییر است.

طریقه نقد کردن ارز دیجیتال حاصل از ماینینگ


نقد کردن ارز دیجیتال براحتی انجام پذیر است. برای این کار ابتدا باید یک کیف پول مجازی ایجاد کنید کیف پول سخت افزاری نیز در بازار موجود است که امنیت بالاتری نسبت به کیف پول مجازی داشته و معمولا توسط کسانیکه بصورت بسیار حرفه ای در این زمینه فعالیت میکنند

در غیر اینصورت تهیه آن ضرورتی ندارد. کیف پول ساخته شده حساب شخصی شماست که حکم شماره حساب شما را دارد و مبالغ مورد نظر بصورت بیت کوین به آن منتقل میشود. برای نقد کردن بیت کوین هم صرافی های آنلاین وجود دارند و در نهایت با دادن شماره حساب میتوانید مبلغ را بصورت ریال دریافت کنید. برای اطمینان میتوانید ابتدا از مبالغ پایین شروع کنید.

جمع بندی


دستگاه ماینر T2Tz 30TH دستگاه قدرتمندی است که با مصرف برق کمتر نسبت به دستگاههای دیگر بازده خوبی به شما میدهد.میزان درآمد آن در زمان نگارش این مقاله حدود ۲۴۰۰۰۰۰ تومان است که باتوجه به قیمت دستگاه سرمایه شما در عرض ۷ ماه برخواهدگشت.

از مزایای این دستگاه نسبت به سایر رقبا به صدای کمتر آن نیز میتوان اشاره کرد. در بخش دما و میزان خنک کننده ای دستگاه نیز وجود دو فن باعث می‌شود قطعات دستگاه خنک شوند و در دمای مناسبی عملیات ماینینگ را انجام دهد.

یکی از موارد مهم دیگر کیفیت ساخت دستگاه و دوام آن میباشد. به جرات میتوان گفت کمپانی Innosilicon که سازنده ی این دستگاه است مانند Bitmain به ساخت ماینر های بادوام مشهور است و از اصلی ترین رقبای آن بحساب می آید.